Komunikacja personelu medycznego z pacjentem chorym przewlekle/onkologicznie

 

 

Doskonalenie umiejętności i zdobywanie nowych kompetencji komunikacyjnych jest oczywistym obecnie wymogiem dla osób pracujących z przewlekle chorym pacjentem. Zdolność obserwacji i ogólnego nawet rozpoznania profili psychologicznych pacjentów, pozwala na dopasowanie sposobów przekazywania informacji o chorobie i etapach terapii. Właściwa komunikacja z pacjentem i w jej konsekwencji poprawa jego nastawienia do choroby mają ogromny wpływ na cały proces leczenia.

 

Podczas szkolenia przedstawione zostaną najczęściej spotykane postawy pacjentów wraz z charakterystycznymi dla nich rodzajami zachowań. Szczególną uwagę zwrócimy na specyficzne potrzeby danej grupy pacjentów (w zależności od grupy docelowej i potrzeb klienta) oraz wskażemy na sposoby skutecznej komunikacji z nimi. Przedstawione praktyczne wskazówki mają wesprzeć personel medyczny w codziennej pracy. Nabyte umiejętności pozwolą lepiej rozpoznać i świadomie ograniczać czynniki osłabiające jakość współpracy z pacjentami.

 

Zagadnienia:

  • Obszary emocji przewlekle chorego pacjenta
  • Rodzaje postaw pacjentów wobec choroby i ich wpływ na przebieg leczenia
  • Pacjent roszczeniowy – jak sobie z nim radzić?
  • Zasady poprawnej komunikacji
  • Przekazywanie niepomyślnych wiadomości pacjentom i rodzinie
  • Wpływ prawidłowej komunikacji na efektywność i jakość pracy personelu medycznego
  • Korzyści płynące z umiejętnego udzielania wsparcia pacjentowi w kontrolowaniu emocji

Szkolenie dostępne jest w formie:

  • kodu dostępu do nagrań wideo umieszczonych na platformie szkoleniowej 
  • wykładu na żywo
  • webinaru on-line
  • interaktywnych warsztatów.

Czas trwania:

  • szkolenie video: 30-60 minut nagrania + materiały tekstowe,
  • szkolenie na żywo (forma prezentacji/warsztatu): 6o minut plus czas na pytania

Wycena:

  • Cena zależy od formy, czasu trwania, ilości uczestników szkolenia - napisz do nas na biuro@zzwg.pl w celu otrzymania wyceny indywidualnej.

 

 
Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu na biuro@adriannasobol.pl. Przygotujemy indywidualną wycenę i projekt personalizowanej oferty szkoleniowej dla Państwa firmy

Dzieli cię tylko 5 kroków

Jak działa serwis?

Krok 1


Wspólnie z Klientem ustalamy temat kursu wideo, który odpowie na indywidualne potrzeby.


Krok 2


Przygotowujemy spersonalizowany kurs zgodnie z ustaleniami i umieszczamy go na platformie.


Krok 3


Przekazujemy Klientowi indywidualne kody dostępu do kursu, które nie wymagają logowania.


Krok 4


Klient przekazuje kody dostępu osobom, które chce obdarować.


Krok 5


Obdarowane osoby dzięki kodom mają dostęp do wszystkich materiałów danego kursu..



Jeśli chcesz wiedzieć więcej
prześlij zapytanie lub zadzwoń +48 793 553 370
biuro@adriannasobol.pl